start your printing business

شروع یک استارتاپ با لوازم چاپی دقیق

start your printing business

شروع یک استارتاپ با لوازم چاپی دقیق

تعریف چاپ تراکت

بهترین تراکت تبلیغاتی ما A5 است ; دو رو با صفحه گلاسه ۱۵۰gsm چاپ شده‌است .

چاپ تراکت های استاندارد غالبا بر روی برگه ۱۱۵gsm – 130gsm چاپ می شود , براین اساس , چاپ روی برگه ۱۵۰gsm تا ۱۷۰gsm کیفیت بهتری حس میشود , هزینه زیاد یه خرده ارتقا می‌یابد . با کلیک کردن بر روی پیشنهاد تراکت خویش را پیشنهاد دهید.

 

چاپ تراکت – مقرون به صرفه , گرانبها و باکیفیت :

 

تراکت های چاپ شده یک ابزار حساس و کاربردی در دنیای تجارت است . به عوارض متفاوت , چاپ تراکت ها برای صنعت های متعدد کسب و عمل مطلوب می‌باشند . در‌این پست روز جاری ما نگاهی به ۵ استدلال ذیل برای چاپ تراکت می اندازیم .

 

  ادامه مطلب ...

تاریخچه تخته شاسی و چاپ عکس روی شاسی

تاریخچه تخته شاسی و چاپ عکس روی شاسی


کلاً چوب ماده ایِ که مدام به خاطر خصوصیت هایی که داره مورد دقت و به کار گیری قرار میگیره زیرا خب سبکِ , مقاومِ , شیکِ و راحت صورت میگیره و . . . به خاطر همین مشخصات نیز بوده که دوران قبل روی چوب کنده کاری میکردن و گونه های و خط های متفاوتی رو روی اون ها مینگاشتن و از اون ها منفعت میبردن و از همون جا بود که چاپ روی چوب آغاز شد . همون کنده کاری هایِ بی معنا به نظور انتقال داده ها به روی لوح های چوبی بوده که خودش یه مدل چاپ محسوب میشه و ولی سنگ و لوح گلی و فلزی نیز بوده که بعداً اومده که فعالیت با اونا نداریم .

 

پس چاپ روی چوب از دیر باز بوده و حال صورت امروزی تری به خودش گرفته . ولی امروزه به یک‌سری روش متفاوت بسته به ایده و طرح و ذوق های متفاوت روی چوب طرح میزنن که شایسته ترین و راحت ترینشون همین تخته شاسی هستش .

 

  ادامه مطلب ...