start your printing business

شروع یک استارتاپ با لوازم چاپی دقیق

start your printing business

شروع یک استارتاپ با لوازم چاپی دقیق

what is mdf lightbox

لایت باکس قاب ام دی اف یکی از محبوب ترین لایت باکس ها برای معماران و طراحان معماری است. در این نوع لایت باکس عموماً برای فضاهایی استفاده می شود که هر چند ماه یکبار طرح لایت باکس تغییر می کند و قابل استفاده در فضای باز (خارج از منزل) نیست.


از آنجایی که تنوع رنگ و طرح در ام دی اف بسیار زیاد است و انتخاب کاملا سلیقه ای است، این نوع جعبه اپتیکال سفارشی بوده و نیاز به رنگ و کد طرح ام دی اف توسط مشتری دارد.


 


طراحی این نوع لایت باکس بر اساس استفاده از متریال چوب است.

ضخامت این مدل سافت باکس بر اساس محل نصب انتخاب می شود.


  

هیچ محدودیتی در ابعاد و سازه وجود ندارد و به دلخواه مشتری قابل عرضه می باشد.

از جمله مزایای لایت باکس ام دی اف:

از آن در مکان هایی با تزئینات چوبی استفاده کنید و لایت باکس را با فضای طراحی شده در خود جای دهید

تنوع در طرح و رنگ ام دی اف استفاده شده.

توزیع نور یکنواخت

طرح لایت باکس ام دی اف


استفاده از لایت باکس های قاب دار ام دی اف ارائه شده در رنگ ها و طرح های متنوع به شدت به کیفیت و تنوع قیمت ام دی اف بستگی دارد.

 

لایت باکس ام دی اف را می توان به دو روش زیبا طراحی و تولید کرد: لایت باکس ام دی اف مخفی، لایت باکس ام دی اف قابل مشاهده یا موجود.

 

در سافت باکس مخفی ام دی اف، بیننده از زاویه مستقیم متوجه قاب ام دی اف نمی شود و با نگاه به سافت باکس یا پایین سافت باکس، متوجه قاب ام دی اف می شود.

 

همچنین در جعبه نور مرئی ام دی اف، مخاطب از نمای روبرو متوجه استفاده از قاب ام دی اف در لایت باکس خواهد شد. ظرافت در اجرای این نوع لایت باکس بسیار مهم است. یکی از نکاتی که در اجرای این لایت باکس پرشین باید در نظر گرفت، نصب قاب یا قاب ام دی اف است.

 

این نوع لایت باکس فقط در فضاهای داخلی (داخلی) قابل استفاده است و دلیل اصلی عدم استفاده از فضاهای بیرونی مقاومت کم ام دی اف در برابر عوامل طبیعی مانند باران و گرد و غبار می باشد.

 

استفاده از مواد مختلف مانند نور پس زمینه، نور پس زمینه و پارچه کشسان در نوع طراحی به کار رفته در این نوع لایت باکس کاملا متداول و خوش سلیقه است.

 

چوب حرارتی یکی دیگر از موادی است که می تواند به عنوان جایگزین مناسبی برای ام دی اف در طراحی و تولید لایت باکس های چوبی مورد توجه و استفاده قرار گیرد.

 

خانه طراحان سام این دو مدل ساده شده را در بسیاری از فروشگاه ها در رنگ ها و طرح های متنوع پیاده سازی کرده است.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.