start your printing business

شروع یک استارتاپ با لوازم چاپی دقیق

start your printing business

شروع یک استارتاپ با لوازم چاپی دقیق

تعریف چاپ تراکت

بهترین تراکت تبلیغاتی ما A5 است ; دو رو با صفحه گلاسه ۱۵۰gsm چاپ شده‌است .

چاپ تراکت های استاندارد غالبا بر روی برگه ۱۱۵gsm – 130gsm چاپ می شود , براین اساس , چاپ روی برگه ۱۵۰gsm تا ۱۷۰gsm کیفیت بهتری حس میشود , هزینه زیاد یه خرده ارتقا می‌یابد . با کلیک کردن بر روی پیشنهاد تراکت خویش را پیشنهاد دهید.

 

چاپ تراکت – مقرون به صرفه , گرانبها و باکیفیت :

 

تراکت های چاپ شده یک ابزار حساس و کاربردی در دنیای تجارت است . به عوارض متفاوت , چاپ تراکت ها برای صنعت های متعدد کسب و عمل مطلوب می‌باشند . در‌این پست روز جاری ما نگاهی به ۵ استدلال ذیل برای چاپ تراکت می اندازیم .

 

  

۱ . چاپ تراکت ها مقرون به صرفه می باشند :

 

تراکتها بین روش های بازاریابی چاپی ارزان خیس می باشند . شما می‌توانید چاپ تراکت هایی کیفیت بالا کیفیت عالی را درب به درب و یا این که در خیابان توزیع فرمائید تا فروش کسب فعالیت خویش را اقزایش دهید . چاپ تراکت با یک کمپانی دارای اعتبار تضمین می نماید که شما تنها می بایست آنچه را که نیاز دارید چاپ کنیدتا در وقت و پول خویش صرفاه جویی فرمایید .

۲ . تجارت شما یک فضای خلاقانه به دست میاورد :

 

اسم تجاری شما قلب و روح کسب و عمل شما است . چاپ تراکت ها فضای خلاقانه ای را که ارائه کننده کسب و عمل و اسم تجاری شماست را به شایسته ترین نحو وارد میکنند . شما می‌توانید سبک و مقدار ورقه خویش را تعیین فرمایید و این مجدد به شما اذن میدهد تا تراکت های خلاقانه چاپ فرمائید .

۳ . چاپ تراکت – سهل و راحت برای چاپ :

 

چاپ تراکت ها مطلوب برای مشتری بالقوه برای شما میباشند . مردمان رغبت دارا هستند با چسباندن آن ها بر روی فریزر یا این که نگه داشتن آن‌ها در کیف های دستی خویش , به ورقه ها بازگشت نمایند . آن‌ها چیزهایی می‌باشند که مردمان شک و تردید دارا هستند بدور انداخته شوند , به خصوص درصورتی که آنان اطلاعاتی نظیر جزئیات تماس را ارائه دهند و یا این که درصورتی که علی الخصوص جالب باشند .

۴ . کسب و فعالیت شما این مجال را برای آگهی داراست :

 

چاپ تراکت شما فضای متعددی برای ترقی داراست و به مخاطب شما داده ها میدهد . تراکت میتواند برای رواج طیف وسیعی از تولیدات و یا این که سرویس ها نو و یک سفارش ویژه یا این که اتفاق افتاد آتی مورد به کار گیری قرار گیرد . با به کارگیری از تراکت برای جذب مشتری با محتوای خوب که مخاطب شما‌را هیجان زده می‌نماید فروش خور را ارتقا دهید .

۵ . فرش خویش را از آب خارج بکشید !

 

چاپ تراکت ها یک خط مش خوب برای اسم تجاری شما میباشند . توزیع درب به درب خوب است , ولی ارسال پرسنل با تراکت ها اذن میدهد که در رابطه اسم تجاری شما حرف نمایند . ارسال کارمندان با یک خرقه فرم تاثییر خیلی بیشتری دارااست .

نکات :

 

۱ . از یک فونت روشن و مختصر به کار گیری نمایید . نهایی چیزی که می خواهید انجام دهید این است که مخاطب و مشتری خویش را در حیث بگیرید که نوشته شمارا بخواند .

 

۲ . در شرایطی‌که شما یک طراح نیستید و یا این که در کسب و عمل خویش طراح ندارید , این عمل را طراحان بسپارید .

 

۳ . خلق کننده باشید حس نکنید که شما ناچار به پیروی از تراکت کهن خسته کننده می‌باشید – خلق کننده باشید .

 

در‌حالتی که شما نیاز به مشورت کردن در اخذ بیشتر از چاپ تراکت خویش دارید , روز جاری با مجموعه کارشناس ما حرف نمائید . شما همینطور میتوانید با تمام آخری خبر ها اینجا در چاپ دیجیتال , با رابطه با ما آپ دیت گردید

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.