start your printing business

شروع یک استارتاپ با لوازم چاپی دقیق

start your printing business

شروع یک استارتاپ با لوازم چاپی دقیق

لایت باکس تبلیغاتی چه خصوصیت هایی را دارااست ؟

لایت باکس تبلیغاتی چه خصوصیت هایی دارااست ؟

لایت باکس تبلیغاتی نوعی از ابزارهای تبلیغاتی میباشند که در اماکن همگانی نصب می‌شوند و برای نمایش یک تصویر یا این که یک پیام کاربرد دارا‌هستند . از متریال متمایز در ساخت آن‌ها به کار گیری می شود که می شود به آلومینیوم , پلاستیک و چوب اشاره نمود که هرکدام دارنده زیبایی های مخصوص به شخصی میباشند . همینطور شما میتوانید برای داده ها بیشتر از تابلو چلنیوم با کارشناسان ما در تابلو رویال در تماس باشید .

 

چرا از لایت باکس تبلیغاتی به کار گیری می شود ؟

 

امروزه به کارگیری از لایت باکس تبلیغاتی موجب رونق کسب و امور شده‌است چون که با یاد دیداری مشتری رمز و فعالیت دارااست . لایت باکس تبلیغاتی دارنده جذابیت بی نظیری است که تجهیزات متعدد و متنوعی را هم در اختیار اشخاص می‌گذارد . نوروفروغ لایت باکش ها به واسطه چراغ های SMD یا این که به عبارتی چراغ هالوژن انجام می شود که زیبایی عجیب ای را به همراه دارااست . همینطور صرف جویی در مصرف انرژی و خودداری از اتلاف آن یکی دیگر از مزایای به کار گیری از این ابزار تبلیغاتی در پباده سازی تابلو تبلیغاتی است .

 

 

  

گونه های لایت باکس تبلیغاتی

 

این ابزار تبلیغاتی در چندین دسته عرضه شده‌است که هرکدام از آنها دارنده خصوصیت های متفاوتی است . در پی به معرفی هر مورد از آنان می‌پردازیم .

 

فریم لس

 

لایت باکس تبلیغاتی از گونه کادر لس نسبتاً فارغ از هیچ نوع قاب و قابی می باشند که تصویر متبوع تماما به کناره های کادر وصل می شود . لایت باکس قاب از زیباترین لایت های باکس ها به شمار می‌رود که به راحتی و در پهنا یک سری دقیقه قابلیت ردوبدل تصویر را در اختیار شما قرار می‌دهد . عدم وجود فریم در جور کادر لس بدین عامل است که مخاطب تمرکز خویش را بر روی تصویر بگذارد و تمرکز وی ارتقا پیدا نماید . حداکثر ابعادی که می توان برای لایت باکس قاب لس در حیث گرفت 6 متر در 2 متر است که در سه شرایط نصب دیواری , آویزی و استندی موجود است .

 

اکثر زمان ها قاب هایی که درین جور به کار گیری می شود از متریال آلومینیوم آنادایز شده‌است که در معنای اکسیداسیون خود کار است . اکسید کردن آلومینیوم موجب می شود تا ایستادگی آن در قبال عامل ها ارگانیک ارتقا پیدا نماید و در گیر زنگ زدگی , خوردگی و سایش نشود .

کریستالی

 

لیت باکس تبلیغاتی کریستالی از گونه امروزی تری برخوردار‌است و ساختار آن به طوری است که نمی توانید با گاز تصویر آن را عوض نمائید چون در فریم لایت باکس از پیچ و مهره به کار گیری می شود و برای ردوبدل تصویر بایستی آنان را گشوده نمایید . برای ساخت لایت باکس کریستالی از دستگاه برش و حکاکی لیزری استعمال می شود و بر روی ورق های پلکسی چسبانده می شود . حداکثر ضخامت لایت باکس های کریستالی 1 سانتی متر است و بیشترین ابعادی که می توان بری آن در لحاظ گرفت 120 در 180 سانتی متر است . این ابزار تبلیغاتی امکان نصب بر روی تمامی مقاطع نظیر سقف را هم دارااست .

 

آهنربایی

 

لایت باکس های آهنربایی که از آنان با تیتر ” لایت باکس مگنتی ” هم یاد می شود و برای مشاغلی مطلوب میباشند که قصد دارا هستند تبلیغات خویش در دوران زمان کوتاهی انجام دهند . ساختار این لایت باکس ها بدین صورت است که ورق پلکسی بعداز این که بوسیله دستگاه برش و حکاکی لیزری انجام می توان به وسیله آهنربا بر روی مرحله لایت باکس قرار می‌گیرد . ضخامت این دسته از لایت باکس ها 2 سانتی متر است و حداکثر ابعادی که برای آن در لحاظ گرفته می شود 120 در 180 سانتی متر است .


منبع: چاپخانه

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.