start your printing business

شروع یک استارتاپ با لوازم چاپی دقیق

start your printing business

شروع یک استارتاپ با لوازم چاپی دقیق

دستورالعمل های کاربردی نصب استیکر

با برچسب انتقال خود مشکلی دارید؟ نگران نباشید ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم مشکلاتی را که ممکن است در هنگام حمل و نقل رخ دهد و آماده استفاده کنید.

ما همچنین ابزارهای کاربردی را با قیمت پایین ارائه می دهیم تا ضمن محافظت از کیفیت بیمار ، حباب های هوا را نیز از بین ببرید.

اگر برای استفاده از انواع دیگر برچسب ها به کمک نیاز دارید ، راهنماهایی برای تابلوچسبها یا عکس برگردان کوچک ، تابلوهای بزرگ انتقال ، برچسب های برش بزرگ ، تابلوهای برچسب جلو پنجره بزرگ و برچسب های خانوادگی نیز داریم. ما همچنین از طریق گپ زنده ، تلفن و ایمیل در دسترس هستیم تا به هر یک از سوالات برچسب و عکس برگردان پاسخ دهیم.

مرحله 1

با مالیدن الکل یا صابون و آب محل را کاملا تمیز کنید. از شیشه پاک کن استفاده نکنید زیرا پس مانده ای را پشت سر می گذارد که از چسبیدن خوب استیکر جلوگیری می کند.
مرحله 2

یک قلاب یا کارت اعتباری را از طریق نوار انتقال شفاف کاملاً روی برچسب بمالید تا آن را برای استفاده آماده کنید. این اطمینان می دهد که برچسب به نوار انتقال می چسبد و حباب های هوا را که تشکیل داده است از بین می برد.
مرحله 3

کاغذ سفید را که پشت برچسب است جدا کنید. اگر برچسب به پشت چسبیده است ، به آرامی پشت کاغذ را تعویض کنید و مرحله 2 را تکرار کنید.
مرحله 4

برچسب را به آرامی روی سطح پایین بیاورید و آن را محکم و با یک اسکاج یا کارت اعتباری در محل خود بمالید. برای رسیدن به بهترین نتیجه ، قبل از رفتن به مرحله بعدی ، 24 ساعت صبر کنید.
مرحله 5

نوار انتقال شفاف را به آرامی از یک زاویه جدا کنید. مراقب باشید برچسب را از روی سطح بیرون نکشید. اگر برچسب از سطح دور شد مرحله 4 را تکرار کنید.


منبع: روش نصب استیکر خودرو

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.