start your printing business

شروع یک استارتاپ با لوازم چاپی دقیق

start your printing business

شروع یک استارتاپ با لوازم چاپی دقیق

مزایای استفاده از استیکرها در تبلیغات

مزایای استفاده از استیکرها در تبلیغات

یک لایه نازک از چسب PVC که دارای چسب در پشت است و جایگزینی ارزان برای کاغذ دیواری است. برچسب یکی از مفیدترین مواد در زمینه چاپ و تبلیغات در فضای باز و داخلی است که به شما امکان می دهد طرح های زیبایی در اتوبوس ها ، اتومبیل ها ، نمایشگاه ها و غیره ایجاد کنید.

 

  • ویژگی های برچسب ها
  • برچسب ها قابل شستشو هستند.
  • دکوراسیون زیبا با هزینه کم.

قابل نصب بر روی سطوح مختلف با رنگ روغن ، پلاستیک ، چند رنگ ، شیشه ، آینه ، چوب (MDF) ، درب اتاق خواب ، کمد ، یخچال و….

 

 انواع برچسب

 

شیشه - برچسب های شیشه ای برای اهداف خاص هستند و از هر دو طرف شبیه شیشه هستند.

 

شیر - برچسب شیر محبوبیت بیشتری دارد و رنگ زمینه سفید دارد. این نوع برچسب ، که دارای چسب در پشت است ، برای چاپ و تبلیغات روی بدنه اتوبوس ، در اتومبیل ، در شرق ، نیسان و کامیون برای توزیع محصولات ، چاپ و تبلیغات در قطارها ، چاپ و تبلیغات روی درها استفاده می شود. و طبقات مغازه ها و معابر. برای چاپ روی یخچال های صنعتی و خانگی ، چاپ روی شیشه سوپرمارکت ، چاپ و تبلیغات روی بدنه خودرو و داخل مترو و به طور کلی همه مکانهایی که سطح صاف و صیقلی دارند استفاده می شود.

 

نکاتی در مورد برچسب stickers and labels

 

قبل از نصب ، محل نصب باید تمیز شود و در صورت امکان ابتدا شسته شود و سپس برچسب نصب شود.

 

طرح هایی که روی برچسب ها اجرا می شوند نسبی و تقریبی هستند و با فاصله می توان آنها را در فضای بیشتری قرار داد.

 

بسته به کاربرد و فضای مورد استفاده ، نصب برچسب به روش های مختلف چاپ می شود. اگر برچسب قرار است در خارج از منزل استفاده شود و روی بدنه وسایل نقلیه مانند اتوبوس ، کامیون یا قطار نصب شده است ، باید از نوع با کیفیتی برخوردار باشد زیرا باید در برابر نور خورشید ، باران و انواع شستشو بسیار مقاوم باشد. من دارم. همچنین ، جوهرهای مورد استفاده در تولید شما باید از کیفیت خوبی برخوردار باشند زیرا جوهرهای با کیفیت پایین پس از حدود 4-6 ماه پاک می شوند و برچسب قدیمی به نظر می رسد.


استیکرها  عملکردهای متفاوتی دارند. بر این اساس ، برچسب ها را می توان بر اساس نوع استفاده به سه نوع طبقه بندی کرد.

 

استیکرهای تبلیغاتی: این نوع برچسب ها برای شرکت های خدماتی یا کارخانه های تولیدی برای ارائه محصولات استفاده می شود. بیشتر برچسب هایی که در درها یا کف فروشگاه ها دیده می شوند از این نوع هستند.

 چسب های تزئینی-تبلیغاتی: چسب های تزئینی و تبلیغاتی که با هدف ارائه محصولات و خدمات ساخته می شوند ، در عین داشتن برند محصول ، جنبه تزئینی و زیبایی نیز دارند.


مقالات مرتبط :

بنرهای وینیل برای چه مواردی استفاده می شوند؟